onsdag 26 augusti 2009


Skulle det här vara jag? Tydligen....kanske inte så dumt trots allt. Nu är i alla fall min kursblogg uppe i luften. Vi får väl se om jag kan bidra med något nyttigt....eller kul.

Kul var det också att göra rutan ordbilden. Hur skulle din se ut? Pröva själv att skriva in några ord och randomize tills du blir nöjd!


Sorry! Kan inte låta bli att tipsa om Bruce Cockburn (finns med i min ruta). Inte precis kursrelaterat, men det får väl bli slutet på det här första inlägget. En av Cockburns mer snälla låtar (det finns ett gäng bättre), men med en snygg Aha-inspirerad video. Mer Bruce finns på YouTube. Nu kommer det bara att bli tungt kursrelaterade inlägg i fortsättningen!














1 kommentar:

  1. Hej och ryggdunk tillbaka. Jag har provat på att skriva bloggar förut men egentligen inte haft något att blogga om. Nu har jag det och det här blir den första kommentaren oss "kursare" emellan.

    SvaraRadera